Aziz Yıldırım’dan kampta ikinci toplantı
Yayınlanma:
Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri’nde devam eden yeni sezon kampını ziyaret etti. Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticiler, futbolcular ve teknik heyetle toplantı yaparak tesislerde incelemelerde bulundu.
Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi.
Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti.
Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti.
BİR TOPLANTI DAHA YAPILDI
Fenerbahçe'de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti.
Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.

TESİSLERİ GEZDİLER
Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi.

Kaynak:Anadolu Ajansı
Resmi İlanlar
Spor

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.