BBP Kangal İlçe Başkanı’ndan termik santral çıkışı

BBP Kangal İlçe Başkanı’ndan termik santral çıkışı
BBP Kangal İlçe Başkanı Sami Ecevit, Kangal Termik Santrali’nde yaşandığı öne sürülen ödeme sorunları ve çalışanların maaşlarını alamadığı iddialarına dikkat çekerek yetkilileri sürecin takipçisi olmaya çağırdı.

BBP Kangal İlçe Başkanı Sami Ecevit, Kangal Termik Santrali’nde yaşandığı iddia edilen ödeme sorunları ve çalışanların mağduriyetine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Ecevit, daha önce büyük beklentilerle hayata geçirilen teşvik uygulamalarının ardından santralde yeniden sıkıntıların gündeme geldiğini belirterek, ilçede belirsizlik ve endişenin devam ettiğini ifade etti.

Kangal Termik Santrali’nde faaliyet gösteren bazı taşeron firmalarda çalışan temizlik işçilerinin yaklaşık bir buçuk aydır maaşlarını alamadığı yönündeki iddialara dikkat çeken Ecevit, ana firmanın ödeme yapmadığı gerekçesiyle çalışanların mağdur edildiğinin öne sürüldüğünü kaydetti.

Santralle iş yapan esnaf ve yüklenici firmaların da ekonomik sıkıntılar yaşadığını iddia eden Ecevit, “Kangal Termik Santrali ile iş yapan birçok kişi ya mağdur ya da endişeli. İlçemizin en önemli ekonomik dinamiklerinden biri olan santralde yaşanan sorunların takip edilmesi gerekiyor” dedi.

Yetkililere çağrıda bulunan Ecevit, teşviklerin sağlanmasının ardından sürecin yakından izlenmesi gerektiğini belirterek, yaşanan sorunlara çözüm bulunmasını istedi.

Kaynak:Yunus BUDAKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.