Güreşin kalbi Sivas’ta attı

Güreşin kalbi Sivas’ta attı
U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası’na ev sahipliği yapan Sivas’ta yaklaşık 500 sporcu mindere çıkarak madalya mücadelesi verdi ve organizasyon büyük heyecana sahne oldu.

Türkiye Güreş Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası, Sivas’ta tamamlandı.

whatsapp-image-2026-06-26-at-09-16-32.jpeg

Yaklaşık 500 sporcunun katılımıyla düzenlenen organizasyonda genç güreşçiler, farklı sıkletlerde madalya kazanabilmek için minderde kıyasıya mücadele etti. Şampiyona boyunca yüksek rekabetin yaşandığı müsabakalarda sporcular, dereceye girebilmek için büyük efor sarf etti.
Şampiyonanın son gününde dereceye giren sporculara madalyaları düzenlenen törenle verildi. Törene; Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, TÜRASAŞ Bölge Müdürü Yusuf Tecer, TÜRASAŞ Şube Müdürü ve Sivas Demirspor Kulüp Başkanı Erdal Gürlek, Türkiye Güreş Federasyonu Grekoromen Milli Takımlar Koordinatörü Akif Canbaş, Türkiye Güreş Federasyonu Teknik Kurul Üyesi Mehmet Acak ve Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Güreş Antrenörü Adem Yılmaz katılarak sporculara madalyalarını takdim etti.

whatsapp-image-2026-06-26-at-09-16-33-1.jpeg

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.