Güreşin kalbi Sivas’ta attı
Türkiye Güreş Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası, Sivas’ta tamamlandı.

Yaklaşık 500 sporcunun katılımıyla düzenlenen organizasyonda genç güreşçiler, farklı sıkletlerde madalya kazanabilmek için minderde kıyasıya mücadele etti. Şampiyona boyunca yüksek rekabetin yaşandığı müsabakalarda sporcular, dereceye girebilmek için büyük efor sarf etti.
Şampiyonanın son gününde dereceye giren sporculara madalyaları düzenlenen törenle verildi. Törene; Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, TÜRASAŞ Bölge Müdürü Yusuf Tecer, TÜRASAŞ Şube Müdürü ve Sivas Demirspor Kulüp Başkanı Erdal Gürlek, Türkiye Güreş Federasyonu Grekoromen Milli Takımlar Koordinatörü Akif Canbaş, Türkiye Güreş Federasyonu Teknik Kurul Üyesi Mehmet Acak ve Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Güreş Antrenörü Adem Yılmaz katılarak sporculara madalyalarını takdim etti.

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.