Kemal Çağlayan: Sivasspor sahipsiz kalmayacak
Sivasspor Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Divan Kurulu Üyesi Kemal Çağlayan, 19 Mayıs’tan bu yana kulübün geleceği adına yoğun bir çalışma yürüttüklerini ifade etti.
Divan kurulunu devraldıkları günden itibaren birçok kişi ve kurumla görüşmeler gerçekleştirdiklerini belirten Çağlayan, tüm temaslarda ortak hedefin Sivasspor’u daha kurumsal bir yapıya kavuşturmak olduğunu söyledi.
“BİRÇOK KİŞİYLE GÖRÜŞTÜK”
Çağlayan, “19 Mayıs günü devraldığımız Sivasspor divanında gerçekten gecesini gündüzüne katarak yoğun mesai kat ettik. Bu süre zarfında birçok kişilerle görüştük. Ancak orada ortak bir payda vardı Sivasspor’u kurumsal yönde daha iyi yere getirebilmekti. Buda kısa ölçek içerisinde yapılamıyordu. Bunun için bir süreç gerekiyordu. Bu süreç içerisinde başta Valimiz Yılmaz Şimşek, Belediye Başkanımız Adem Uzun, TBMM AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler ile birlikte çok yoğun bir çalışma içerisine girildi. Çeşitli görüşmeler yapıldı. Bu görüşmeler neticesinde elde ettiğimiz bilgiler doğrultusunda adaylığını açıklamak isteyenler de oldu” dedi.

“TAŞIN ALTINA ELİNİ KOYACAK”
Sorunun kısa süre içinde çözüleceğine inandığını dile getiren Çağlayan, “Sürecin uzamasıyla birlikte, erkende lig başlama dönemi var bu nedenle de sıkıntı yaşandı. İnanıyorum ki bu sıkıntı 1 hafta içerisinde çözülecektir. Bu hafta içerisinde elbette ki Sivasspor’a gönüllü olan kişi ve kişiler bu taşın altına ellerini koyacak. İnanıyorum ki bu divan süreci biz bu süreci 2004 yılında da Ali İzgi ile birlikte. O gün biz milat olarak kabul etmiştik. 2004’ten sonra Sivasspor gerek Türkiye genelinde gerekse Avrupa’da söz sahibi olan bir takım haline gelmişti. Ben 22 Haziran’ı da bir milat olarak düşünüyor bundan sonraki süreç içerisinde görev alacak olan arkadaşlarımızın takımın başarısına ortak olacaklarını ve hedeflenen başarıya ilerleyeceklerine inanıyorum” ifadelerini kullandı.
BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI…
Son olarak Sivas ve Sivasspor için herkesin birlik içerisinde hareket etmesi gerektiğini vurgulayan Çağlayan, “Sivas ve Sivasspor için el ele gönül gönüle bir seferberlik halinde çaba sarf edeceklerine inanıyorum. Topyekun olarak bu süreçte bizlere destek olanlara teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
Kaynak:Demet KARAKUŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.