Kütahya’dan Sivas’a çifte madalya gururu
Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından Kütahya’da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Sivaslı sporcular elde ettikleri derecelerle dikkat çekti. Türkiye genelinden çok sayıda sporcunun katıldığı organizasyonda mücadele eden genç atletler, ilimizi başarıyla temsil etti.
Şampiyonanın öne çıkan isimlerinden Battal Karabulut, çekiç atma branşında sergilediği başarılı performansla Türkiye ikincisi olmayı başardı. Gümüş madalyaya uzanan genç sporcu, hem antrenörlerinin hem de Sivas spor camiasının takdirini topladı.

1000 metre yarışında mücadele eden Ecrin Özen de önemli bir derece elde etti. 2014-2015 doğumlu kızlar kategorisinde yarışan Özen, 3.18.10’luk derecesiyle Türkiye sekizincisi olarak şampiyonayı tamamladı.

Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, şampiyona sonrası yaptığı değerlendirmede sporcuların ortaya koyduğu performanstan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Kaynak:Hakan KALELİ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.