Milli takım seçmelerinde zirve Sivas’ın

Milli takım seçmelerinde zirve Sivas’ın
U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri’nde mücadele eden Sivas Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları, elde ettikleri derecelerle büyük başarıya imza attı.

U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri’nde yarışan Sivas Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları, elde ettikleri başarılı sonuçlarla dikkat çekti. Şampiyonada kürsüye çıkan sporcular, milli takım kadrosuna girerek önemli bir başarıya imza attı.
SEM sporcusu Muhammed Arda Kıratik, 1500 metre yarışında Türkiye Şampiyonu olarak milli takım vizesi aldı. Başarılı atlet, organizasyonun ikinci gününde koştuğu 3000 metre yarışını da zirvede tamamlayarak çifte şampiyonluk sevinci yaşadı.
Kadınlar 5000 metre kategorisinde mücadele eden Nisanur Taşçı, Türkiye ikincisi olarak milli takım kadrosunda yer alma hakkı kazandı.

whatsapp-image-2026-06-25-at-09-17-43.jpeg

Yüksek atlama branşında yarışan Emir Yılmaz ise Türkiye üçüncülüğünü elde ederek önemli bir dereceye ulaştı. Genç sporcu, bu başarısıyla uluslararası organizasyonlar öncesinde umut verdi.
Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, şampiyonada derece elde eden sporcuları ve antrenörlerini kutladı. Çağlayan, Sivas atletizminin her geçen gün daha da geliştiğini belirterek, sporcuların başarılarının devamını diledi.

Kaynak:Hakan KALELİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.