Minik raketler il birinciliği için yarıştı
Sivas'ta masa tenisi heyecanı bu kez minik sporcuların mücadelesine sahne oldu. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Sivas Masa Tenisi İl Temsilciliği tarafından organize edilen Masa Tenisi Minikler Ferdi İl Birinciliği Müsabakaları başarıyla tamamlandı.
2025-2026 Spor Faaliyetleri Programı kapsamında Mecnun Otyakmaz Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyona çok sayıda sporcu katıldı. Gün boyunca devam eden müsabakalarda minik raketler, il birinciliği kürsüsüne çıkabilmek için ter döktü.

Çekişmeli geçen karşılaşmaların ardından dereceye giren sporcular belli olurken, başarılı isimler düzenlenen törenle ödüllendirildi. Sporculara madalyaları; Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürü ve Masa Tenisi İl Temsilcisi Aydın Arslandoğan, Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Ufuk Demir, Tesis Amiri Mehmet Özlü ve İşitme Engelliler Masa Tenisi Teknik Kurul Başkanı Mutlu Özdemir tarafından verildi.
Ödül töreninde konuşan Aydın Arslandoğan, organizasyona katılan tüm sporcuları kutladı.
Kaynak:Hakan KALELİ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.