Öğrenciler eserlerini sergiledi
Yayınlanma:
Sivas’ın Şarkışla ilçesinde Gençlik Merkezi’nde yıl boyunca resim kurslarına katılan öğrencilerin hazırladığı eserler yılsonu sergisinde görücüye çıktı.
Gençlik Merkezi bünyesinde eğitim alan öğrencilerin farklı tekniklerle hazırladığı çalışmalar, katılımcılar tarafından ilgiyle incelendi. Sergide yer alan eserler, öğrencilerin yıl boyunca edindiği bilgi ve becerileri gözler önüne serdi.

Düzenlenen programa Şarkışla Kaymakamı Zekeriya Murat Şahan, İlçe Emniyet Müdürü Alparslan Öcal, İlçe Jandarma Komutanı Mustafa Akar, İlçe Spor Müdürü İlyas Uzundağ ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Ekrem Yurt katıldı.
Protokol üyeleri sergiyi gezerek öğrencilerin çalışmalarını inceledi ve eserler hakkında bilgi aldı. Yetkililer, gençlerin sanata yönlendirilmesinin önemine dikkat çekerek, kültürel ve sanatsal faaliyetlerin gençlerin gelişimine önemli katkılar sağladığını ifade etti.

Kaynak:Hakan KALELİ
Gündem

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.