Oryantiringde Sivas rüzgârı esti
Batman’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Oryantiring Bölge Müsabakaları’nda mücadele eden Sivaslı sporcular, elde ettikleri derecelerle Türkiye Finalleri’ne katılmaya hak kazandı.
Türkiye Oryantiring Federasyonu’nun 17-18 Haziran tarihlerinde gerçekleştirdiği organizasyona 19 ilden sporcular katıldı. Sivas’ı temsil eden genç sporcular, hem bireysel hem de takım kategorilerinde gösterdikleri performansla dikkat çekti.

Yıldız Kızlar kategorisinde yarışan Dilanur Üzel, rakiplerini geride bırakarak bölge şampiyonu oldu ve Türkiye Finalleri biletini aldı. Yıldız Erkekler kategorisinde mücadele eden Ali Efe Kılıçkaya ise bölge ikincisi olarak finallere yükseldi. Küçük Kızlar kategorisinde yarışan Betül Albayrak da dördüncü sırada yer alarak Türkiye Finalleri’nde mücadele etme hakkı elde etti.
Takım müsabakalarında da başarılı sonuçlar alan Sivas Yıldız Erkek Takımı, bölge üçüncülüğünü kazanarak finallere katılmaya hak kazanan ekipler arasında yer aldı.

Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem, sporcuların ortaya koyduğu performanstan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Gençlerimizin elde ettiği bu başarı bizleri gururlandırdı. Sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyor, Türkiye Finalleri’nde başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Kaynak:Hakan KALELİ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.