Özçoban’dan net mesaj: “Takıma sahip çıkacağım”

Özçoban’dan net mesaj: “Takıma sahip çıkacağım”
Sivasspor’da başkanlık belirsizliği sona eriyor. Yeniden göreve talip olan Burak Özçoban, “Kulübü kayyuma götürmem, Sivasspor’a sahip çıkacağım” diyerek camiaya destek çağrısında bulundu.

Sivasspor’da başkanlık konusunda yaşanan belirsizlik sona ermek üzere. Kırmızı-beyazlı kulüpte Burak Özçoban’ın yeniden başkanlığa seçilmesi beklenirken, tecrübeli isim camiaya önemli mesajlar verdi.

Kulübün sahipsiz kalmasına izin vermeyeceğini belirten Özçoban, “Kulübü kayyuma götürmem. Sivasspor’a sahip çıkacağım. Bu süreçte herkesten destek bekliyorum” ifadelerini kullandı.

Yeni sezon öncesinde yönetim yapılanmasının netleşmesi beklenirken, camiada gözler yapılacak resmi açıklamalara çevrildi. Özçoban’ın göreve gelmesi halinde hem mali yapı hem de sportif planlama konusunda çalışmaların hız kazanması bekleniyor.

Sivasspor’da başkanlık düğümünün kısa süre içinde tamamen çözülmesi ve yeni yönetimin yol haritasını açıklaması bekleniyor.

Kaynak:Spor Servisi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.