Pakistan'da kaçırılan Sivaslı işçi ailesine kavuştu

Pakistan'da kaçırılan Sivaslı işçi ailesine kavuştu
Pakistan’da çalıştığı sırada bir çete tarafından kaçırılarak yaklaşık iki ay esir tutulan Sızırlı Salih Gülcemal, memleketine dönerek ailesine kavuştu. Gülcemal’i evinde ziyaret eden ilçe protokolü geçmiş olsun dileklerini iletti.

Gemerek ilçesine bağlı Sızır beldesinden olan Salih Gülcemal, Pakistan’da işçi olarak çalıştığı sırada bir çete tarafından kaçırılarak yaklaşık iki ay boyunca esir tutuldu. Yaşadığı zorlu sürecin ardından özgürlüğüne kavuşan Gülcemal, memleketine dönerek ailesiyle hasret giderdi.

Sızırlı hemşehrileri tarafından sevinçle karşılanan Salih Gülcemal’i, Gemerek Kaymakamı Enes Burak Koca, Gemerek Belediye Başkanı Sezai Çelikten ve Sızır Belediye Başkanı Ali Tamer, Sızır’daki evinde ziyaret etti.

Gerçekleştirilen ziyarette Gülcemal’e geçmiş olsun dilekleri iletilirken, yaşadığı zor günlerin geride kalması temennisinde bulunuldu. Protokol üyeleri, Salih Gülcemal ve ailesiyle bir süre sohbet ederek destek mesajı verdi. Uzun süren belirsizliğin ardından memleketine ve ailesine kavuşan Salih Gülcemal’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.