SCÜ'de öğrenciler tasarım odaklı sergi açtı

SCÜ'de öğrenciler tasarım odaklı sergi açtı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Mimarlık, Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Grafik Sanatlar Bölümü öğrencilerinin bitirme projelerinden oluşan 2025-2026 Bahar Dönemi sergisi açıldı. Sergide görsel kimlik tasarımları yer aldı.

Grafik Sanatlar Bölümü son sınıf öğrencilerinin dört yıllık eğitim süreci boyunca edindiği bilgi ve deneyimleri yansıtan görsel kimlik tasarım projelerinin yer aldığı sergide, öğrencilerin mesleki yeterliliklerinin ortaya konulması ve tasarım odaklı çalışmalarının ziyaretçilerle buluşturulması amaçlandı.

18394-4465389.jpg

Serginin açılışına Mimarlık, Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Uğur Tuztaşı, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.

Açılışta konuşan Dekan Prof. Dr. Tuztaşı, bitirme projelerinin öğrencilerin akademik birikimlerini ve mesleki yetkinliklerini yansıtan önemli çalışmalar olduğunu belirtti. Sergide yer alan projelerin tasarım odaklı düşünme becerilerinin bir ürünü olduğunu ifade eden Tuztaşı, öğrencileri ve emeği geçen öğretim elemanlarını tebrik etti.

Sergi kapsamında öğrencilerin hazırladığı görsel kimlik tasarım projeleri katılımcılar tarafından incelenirken, öğrenciler de projelerini tanıtma fırsatı buldu. Program, serginin gezilmesi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

18394-6350534.jpg

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.