Sivaslı işçi kurtarıldı: 62 gündür esir tutuluyordu
23 Nisan günü Pakistan’ın Belucistan bölgesinde bulunan bir maden sahasına düzenlenen silahlı saldırıda kaçırılan ve uzun süredir haber alınamayan Sivaslı işçi Salih Gülcemal için müjdeli haber geldi.
Sızır Belediye Başkanı Ali Tamer, Sivaslı işçiye ulaşıldığını söyledi.
Pakistan'da işçi olarak çalışıldığı sırada terör örgütü tarafından kaçırılan işçiye sağ salim ulaştıklarını söyleyen Tamer, "İşçimizin gerekli işlemlerinin tamamlanmasının ardından aramıza katılacaktır. Bu sürecin başarıyla sonuçlanmasında emeği geçen başta MHP Sivas Milletvekili Ahmet Özyürek'e olmak üzere tüm devlet yetkililerine şahsım ve Sızır halkı adına teşekkür ediyorum. Salih Gülcemel ve ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" dedi.
Kaynak:Demet KARAKUŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.