Sivas takımı bölge şampiyonu oldu

Sivas takımı bölge şampiyonu oldu
Kayseri’de düzenlenen Sokaklar Bizim 5x5 Futbol İç Anadolu Bölge Müsabakalarında şampiyonluğa ulaşan Sivas ekibi, gösterdiği başarılı performansla Uşak’ta gerçekleştirilecek Türkiye Finalleri’ne katılma hakkı kazandı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen "Sokaklar Bizim 5x5 Futbol Turnuvası" kapsamında Kayseri'de gerçekleştirilen İç Anadolu Bölge Müsabakalarında Sivas'ı temsil eden takım önemli bir başarıya imza attı.
Turnuva boyunca başarılı bir performans sergileyen Sivas ekibi, rakiplerini geride bırakarak bölge şampiyonu olmayı başardı.

whatsapp-image-2026-06-28-at-09-13-01.jpeg

Elde edilen bu sonuçla Sivas takımı, Uşak'ta düzenlenecek olan Türkiye Finalleri'nde mücadele etme hakkı kazandı.
Sivas Futbol İl Temsilcisi Doğan Özçelik de, elde edilen başarıdan dolayı sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek, "Sporcularımızı ve antrenörlerimizi yürekten kutluyor, Türkiye Finalleri'nde üstün başarılar diliyoruz" ifadelerini

Kaynak:Neslihan KOÇ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.