Sivasspor’da gözler Burak Özçoban’a çevrildi
Sivasspor’da gerçekleştirilen olağan genel kurulda da başkan adayı çıkmaması, kulübün geleceğine ilişkin soru işaretlerini beraberinde getirdi. Ancak kırmızı-beyazlı camiada Burak Özçoban’ın yeniden başkanlık görevini üstlenmesine kesin gözüyle bakılıyor.
Kulübün kayyum sürecine sürüklenmesine karşı olduğunu belirten Özçoban, “Kulübü kayyuma götürmem. Sivasspor’a sahip çıkacağım. Bu süreçte herkesten destek bekliyorum” ifadelerini kullandı.
MEVZUATA GÖRE…
Dernekler mevzuatına göre olağan genel kurulun sonuçlanamaması veya yeni yönetimin seçilememesi durumunda kulüpler kendiliğinden feshedilmiş sayılmıyor. Yeni yönetim belirlenene ya da mahkeme tarafından kayyum atanana kadar mevcut başkan ve yönetim kurulunun görev ve sorumlulukları devam ediyor. Bu kapsamda Sivasspor’da da mevcut yönetimin hukuken görevini sürdürdüğü belirtiliyor.

BİRLİK VE BERABERLİK ÇAĞRISI
Edinilen bilgilere göre Sivas Valisi Dr. Yılmaz Şimşek ile Burak Özçoban arasında gerçekleştirilen görüşmede, kulübün geleceği ve olası senaryolar değerlendirildi. Görüşmede kayyum seçeneğinin de masaya yatırıldığı, ancak bunun Sivasspor’a zarar verebileceği yönünde görüşlerin dile getirildiği öğrenildi. Özçoban’ın, yeni bir yönetim oluşuncaya kadar kulübün faaliyetlerinin aksamaması adına sorumluluk almaya hazır olduğu ifade edilirken, şehirde birlik ve beraberlik çağrıları da artıyor. Siyaset, bürokrasi, iş dünyası ve sivil toplum kuruluşlarının Sivasspor etrafında kenetlenmesi gerektiği vurgulanıyor.

Türk futbolunun önemli kulüplerinden biri olan Sivasspor’da şimdi gözler Burak Özçoban’ın atacağı adımlara ve yapılacak resmi açıklamalara çevrildi.
Kaynak:Neslihan KOÇ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.