Sivas'ta 103 bin öğrenci karne aldı
Tüm yurtta olduğu gibi Sivas’ta da öğrenciler karne heyecanı yaşandı. 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte ilimiz genelinde 103 bin 211 öğrenci karne aldı. Karne almanın sevincini yaşayan öğrenciler bugün itibariyle yaklaşık 3 ay sürecek tatile başlamış oldu. Protokol tarafından Şehit Erkan Sakal İlkokulu’nda karne dağıtımı gerçekleştirildi.

YAZ TATİLİNİ VERİMLİ GEÇİRİN
Şehit Erkan Sakal İlkokulunda düzenlenen karne dağıtım töreni yoğun katılımla gerçekleştirildi. Törene Vali Yardımcımız İlhami Doğan ile Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan katıldı. Okul bahçesinde öğrenciler tarafından çiçeklerle karşılanan Vali Yardımcısı Doğan, sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle yakından ilgilendi. Sınıflarda tek tek öğrencilere karnelerini takdim eden Doğan, çeşitli hediyeler vererek karne sevincine ortak oldu. Özellikle ilk kez karne alan 1. sınıf öğrencileriyle yakından sohbet eden Doğan, çocuklara yaz tatilini verimli geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Doğan, öğrencilerin bol bol oyun oynamalarını, aynı zamanda kitap okumayı ihmal etmemelerini istedi.
BAŞARILI BİR YIL GERİDE KALDI
Törende konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan ise eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlandığını belirterek, öğrencilerin gösterdiği gayretten dolayı memnuniyet duyduklarını ifade etti. Erdoğan, öğretmenlere de emekleri ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür etti. Vali Yardımcısı İlhami Doğan ve Müdür Fatih Erdoğan, öğretmenlerle de bir araya gelerek 2025-2026 eğitim öğretim döneminde ortaya konan emek ve başarıdan dolayı tüm eğitim camiasını tebrik etti. Program, öğrencilerin karne sevinci ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Kaynak:Demet KARAKUŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.