Sivas'ta 8 Saatlik Zorunlu Su Kesintisi
Sivas Belediyesi, içme suyu şebekesinde kayıp ve kaçakların azaltılması ile vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunulması amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında planlı su kesintisi yapılacağını açıkladı.
Belediyeden yapılan duyuruya göre, Yenidoğan Mahallesi'nde gerçekleştirilecek SCADA sistemi çalışması nedeniyle 23 Haziran Salı günü saat 09.00 ile 17.00 arasında zorunlu su kesintisi uygulanacak.
Kesintiden Yenidoğan Mahallesi'nin tamamı ile Yüceyurt ve Fatih mahallelerinin bazı bölümleri etkilenecek.
Yetkililer, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri önceden almalarını isterken, çalışmaların tamamlanmasının ardından bölgeye yeniden su verileceğini bildirdi. Sivas Belediyesi ayrıca hemşehrilerden süreç boyunca dikkatli ve tedbirli olmalarını rica etti.

Kaynak:Yunus BUDAKTAŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.