Sivas'ta aç kalan yavru leylekler koruma altına alındı

Sivas'ta aç kalan yavru leylekler koruma altına alındı
Sivas´ın Suşehri ilçesinde bacağı kırılan ve uzun süredir anne leyleğin uzun süredir yuvaya gelmemesi nedeniyle aç kalan 3 yavru leylek ekipler tarafından bakıma alındı.

Suşehri ilçesinde bir telefon direğinde yuvası bulunan ve uzun yıllardır havaların ısınmasıyla birlikte yuvaya gelen anne leylek ayağının kırılmasının ardından yuvaya gelmedi.

Uzun süredir yuvayı takip eden mahalle sakinleri anne leyleğin yuvaya dönmemesi nedeniyle yuvada bulunan 3 yavru leyleğin açlıktan ölmemesi için Suşehri Arama ve Kurtarma (SUKUT) ile itfaiye ekiplerine haber verdi.

2-003.jpg

Bölgeye gelen ekipler merdiven yardımıyla açlıktan bitkin düşen yavruları yuvadan indirdi.

Bakıma alınan yavruların daha sonra yeniden doğal yaşamına salınacağı öğrenildi.

Kaynak:Nurten Arslan

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.