Sivas'ta camilerde aşure dağıtılacak
Yayınlanma:
Muharrem ayı kapsamında Aşure Günü’nün bereketi Sivas ve Yozgat’ta vatandaşlarla buluşturulacak. 26 Haziran Cuma günü Cuma namazı sonrası Sivas Meydan Camii ve Kale Camii ile Yozgat Çapanoğlu Camii önlerinde aşure ikramı yapılacak
Muharrem ayı vesilesiyle Aşure Günü’nün bereketi ve paylaşma kültürü Sivas ve Yozgat’ta vatandaşlarla buluşturulacak.
26 Haziran Cuma günü, Cuma namazı sonrasında Sivas Meydan Camii ve Sivas Kale Camii ile Yozgat’ta Çapanoğlu Camii önlerinde vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.
Etkinlik kapsamında hemşehrilerin bir araya gelerek dayanışma ve paylaşma kültürünü yaşatması hedefleniyor. Yetkililer, tüm vatandaşları bu bereket sofrasına davet etti.
Aşure Günü’nün birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendirmesi temenni edildi.
Kaynak:Aydın DELİKTAŞ
Gündem

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.