Sivas'ta eğitim yılı değerlendirildi
Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan başkanlığında, müdür yardımcıları, şube müdürleri ve merkez ilçe okul müdürlerinin katılımıyla Sivas Bilim ve Sanat Merkezi’nde 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sene sonu okul kurum müdürleri kurul toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca kent genelinde yürütülen eğitim ve öğretim faaliyetleri kapsamlı şekilde değerlendirildi. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülen çalışmaların yanı sıra sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler, ulusal ve uluslararası projeler, rehberlik hizmetleri, taşımalı eğitim, özel eğitim uygulamaları, okul güvenliği ile bakım ve onarım çalışmaları gündeme alındı.

Yeni eğitim öğretim yılına ilişkin hazırlık süreçlerinin de ele alındığı toplantıda, okul ve kurumlarda yapılacak hazırlık çalışmaları, fiziki altyapının güçlendirilmesi, eğitim ortamlarının iyileştirilmesi ve kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Toplantı, gündem maddelerinin görüşülmesi, okul ve kurum müdürlerinin görüş ve önerilerinin alınmasının ardından iyi dilek ve temennilerle sona erdi.
Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.