Sivas’ta futsal heyecanı sona erdi
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Faaliyetleri kapsamında Sivas’ta düzenlenen Futsal Yıldız Erkekler Türkiye Şampiyonası, büyük heyecana sahne olan müsabakaların ardından tamamlandı. Mecnun Otyakmaz Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda, Türkiye’nin çeşitli illerinden gelen okul takımları şampiyonluk için mücadele etti.
Günler süren şampiyonada genç sporcular ortaya koydukları mücadeleci oyun ve centilmence davranışlarıyla takdir topladı. Tribünlerin de ilgi gösterdiği karşılaşmalarda futsalın geleceği olarak gösterilen yetenekli sporcular performanslarıyla göz doldurdu.

Turnuvanın sonunda Bursa Vahide Altuğ Ortaokulu şampiyonluk kupasını kaldırarak Türkiye birincisi oldu. Aydın Nermin Metin Akar Ortaokulu ikinci sırada yer alırken, Erzurum Ahmet Hamdi Tanpınar Ortaokulu üçüncülüğü elde etti. Ev sahibi Sivas’ın temsilcisi Recep Handan Ortaokulu ise Türkiye dördüncüsü olarak organizasyonu tamamladı.
Müsabakaların ardından düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Törende sporcuların ödülleri, Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, Destek Hizmetleri Şube Müdürü Aydın Arslandoğan, Sicil, Lisans ve Kulüpler Şube Müdürü Emrah Yıldırım ile Tesis Amiri Mustafa Kılıçarslan tarafından verildi.
Kaynak:Hakan KALELİ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.