Sivas'ta gençlerden teknoloji şöleni
Deneyap Atölyesi’nde eğitim gören öğrencilerin hazırladığı teknoloji ve tasarım projeleri, düzenlenen Dönem Sonu Proje Şenliği’nde görücüye çıktı.
Vali Yılmaz Şimşek, eşi Dr. Çiğdem Olgun Şimşek ile birlikte şenliğe katılarak öğrenciler tarafından hazırlanan projeleri inceledi. Stantları tek tek gezen Şimşek, öğrencilerden projeler hakkında bilgi aldı.

Teknoloji ve tasarım alanında hazırlanan çalışmaların sergilendiği etkinlikte gençlerin ortaya koyduğu projeler büyük beğeni topladı. Öğrencilerin yenilikçi fikirleri ve üretkenlikleri dikkat çekti.
Gençlerle sohbet eden Vali Şimşek, geleceğin bilim insanları ve mühendisleri olarak görülen öğrencilerin önemli çalışmalara imza attığını belirterek, emeklerinden dolayı öğrencileri ve eğitmenleri tebrik etti.

Dönem boyunca hazırlanan projelerin sergilendiği şenlik, katılımcıların öğrencilerin çalışmalarını incelemesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Kaynak:Neslihan KOÇ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.