Sivas’ta gönüller Muharrem lokmasında birleşti
Yayınlanma:
Sivas’ta Muharrem ayının 6. günü dolayısıyla Cem Vakfı Sivas Şubesi’nde oruç açma lokması programı düzenlendi. Programa protokol üyeleri ve vatandaşlar katılırken, duaların ardından oruçlar birlikte açıldı.
Hz. Hüseyin ve beraberindeki Ehl-i Beyt dostlarının Kerbelâ’da şehit edilmesinin anıldığı Muharrem ayının 6. gününde, Sivas’ta oruç açma lokması programı gerçekleştirildi.

Cem Vakfı Sivas Şubesi’nde düzenlenen programa Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, TBMM AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler, Sivas milletvekilleri Rukiye Toy ve Hakan Aksu, Alevi ve Bektaşi Kültür ve Cemevi Başkanı Esma Ersin, il protokolü ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda yapılan duaların ardından Muharrem ayının manevi atmosferinde oruçlar birlikte açıldı. Katılımcılar birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verdi.

Kaynak:Demet KARAKUŞ
Resmi İlanlar
Gündem

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.