Sivas'ta halk ozanları Sefil Selimi için sahne aldı

Sivas'ta halk ozanları Sefil Selimi için sahne aldı
Kültür ve Turizm Bakanlığının katkılarıyla Sivas Yazarlar Şairler ve Âşıklar Derneği tarafından Halk Ozanı Sefil Selimi anısına 16. Geleneksel Müzik Şöleni düzenlendi.

Muhsin Yazıcıoğlu Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programa Vali Yılmaz Şimşek, Sivas Belediye Başkanı Adem Uzun ve çok sayıda sanatsever katıldı. Yoğun ilgi gören etkinlikte, halk kültürünün önemli değerlerinden biri olan âşıklık geleneği bir kez daha yaşatıldı.

2.jpg

Programda konuşan Vali Yılmaz Şimşek, şair ve halk ozanlarının toplumun kültürel hafızasının taşıyıcıları olduğunu belirterek, halk kültürüne sundukları katkıların büyük önem taşıdığını ifade etti. Şimşek, merhum Halk Ozanı Sefil Selimi anısına düzenlenen bu anlamlı etkinlikte bulunmaktan memnuniyet duyduğunu dile getirdi.

Şölenin sonunda halk edebiyatının önemli temsilcileri olan âşıklar sahne alarak Sefil Selimi’nin unutulmaz eserlerini seslendirdi. Sanatseverlerin ilgiyle takip ettiği program, duygu dolu anlara sahne oldu.

3.jpg

Kaynak:Nurten Arslan

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.