Sivas’ta hayvancılıkta sorunlar masaya yatırıldı

Sivas’ta hayvancılıkta sorunlar masaya yatırıldı
Sivas’ta hayvancılık sektöründe faaliyet gösteren çiftçiler ve STK temsilcileri kahvaltı programında bir araya geldi. Toplantıda sektörün sorunları ele alınırken, Sivas Ziraat Odası Başkanı Hacı Çetindağ, kentin üretimde önemli bir yerde olduğunu söyledi.

Sivas'ta hayvancılıkla uğraşan çiftçiler kahvaltı programında bir araya geldi. Toplantıya çiftçilerin yanı sıra Sivas Ziraat Odası Başkanı Hacı Çetindağ ve diğer STK temsilcileri katıldı. Sektörde yaşanan sorunların konuşulduğu toplantıda söz alan Başkan Hacı Çetindağ, çiftçilere verdikleri emek nedeniyle teşekkür etti.

aw734332-02.jpg
"Sivas tarım alanında 81 vilayet arasında ilk 10'da"

Programda çiftçilerin sorunlarını dinleyen ve yapılan planlamalar hakkında bilgi veren Sivas Ziraat Odası Başkanı Hacı Çetindağ, "Sivas'ın tarım ve hayvancılık şehri olduğunu, ben bütün konuşmalarımda söylerim. 81 vilayetin içine baktığımız zaman tarım alanında Sivas ilk 10'da. Sivas aslında üreten bir şehir. 81 vilayetin 75'ini geride bırakıyorsa Sivaslı çiftçimiz, besicimiz gerçekten üretiyor. Bu sizlerin sayesinde. Bizim besicimiz, çiftçimiz sadece kendi için çalışmıyor. Traktör sanayi, yem sanayi, ilaç sanayi, gübre sanayi ve sulama sanayiyi destekleyen aslında çiftçiler. Aslında çiftçiye verilen para hiçbir zaman boşa gitmiyor. Gelirin büyük bir bölümü dağıtılıyor. Ekonomiye en büyük katkıda bulunan bizim kendi çiftçimiz" dedi.

aw734332-04.jpg

Kaynak:İhlas Haber Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.