Sivas'ta kadına yönelik şiddet masada

Sivas'ta kadına yönelik şiddet masada
Kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında Sivas’ta düzenlenen İl Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme ikinci dönem toplantısı, Vali Yılmaz Şimşek başkanlığında gerçekleştirildi.

Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele İl Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme 2. Dönem Toplantısı yapıldı.

Vali Şimşek başkanlığında gerçekleştirilen paydaş kurum temsilcilerinin katılımıyla yapılan toplantıda, il genelinde kadına yönelik şiddetin önlenmesine ilişkin yürütülen çalışmalar detaylı şekilde ele alındı.

Toplantıda ayrıca kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, koordinasyonun artırılması ve koruyucu-önleyici hizmetlerin daha etkin hale getirilmesine yönelik değerlendirme ve istişarelerde bulunuldu.

Kaynak:Demet KARAKUŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.