Sivas'ta vali yardımcıları ve yargı mensuplarına veda gecesi
Mülki İdare Amirleri ile Adli ve İdari Yargı Kararnameleri kapsamında Sivas’tan ayrılacak olan vali yardımcıları ile adli yargı üyeleri onuruna veda programı düzenlendi.
Sivas Valiliği ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa Vali Yılmaz Şimşek, eşi Dr. Çiğdem Olgun Şimşek, Sivas 5. Piyade Eğitim Tugay Komutanı Tuğgeneral Zeynel Abidin Alptekin, Belediye Başkanı Adem Uzun, Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Akif Aktaş, vali yardımcıları ve il protokolü katıldı.

Programda konuşan Vali Yılmaz Şimşek, görev süreleri boyunca Sivas’a önemli hizmetlerde bulunan vali yardımcıları ile hakim ve savcılara teşekkür etti. Kamu hizmetinin fedakârlık ve sorumluluk gerektirdiğini ifade eden Şimşek, tayinleri çıkan mülki idare amirleri ile yargı mensuplarına yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Şimşek, görev süreleri boyunca kente sundukları katkılar nedeniyle vali yardımcıları ile hakim ve savcılara teşekkür ederek, yeni görev yerlerinin kendileri ve aileleri için hayırlı olması temennisinde bulundu.
Duygusal anların yaşandığı program, katılımcıların sohbetleri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Kaynak:Nurten Arslan

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.