Sivas'ta vatandaşlara aşure dağıtıldı
Muharrem ayının manevini iklimi yaşamak, birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirmek amacıyla Sivas´ta, aşure dağıtım programı düzenlendi.
İnönü Bulvarı üzerinde düzenlenen Uluslararası Ravza Derneği tarafından düzenlenen programa Belediye Başkanı Adem Uzun ve BBP İl Başkanı Hakan Sezerer de katıldı.

Belediye Başkanı Adem Uzun, "Bugün 10 Muharrem yani aşure, birlik ve beraberlik günü aşure günümüz 10 Muharremimiz hayırlı, uğurlu olsun. Rabbim bereket getirsin inşallah. Aşure günü aslında bir başlangıç inşallah bizim içinde aşure günümüz bir başlangıç olur. Üzücü bir olay Kerbela olayını da yaşadık. Hala onun üzüntüsü içerimizde ehlibeytin şehit edilmesi aradan geçen uzun yıllara rağmen hala içimizi en acı şekilde yaralayan olaylardan birisidir" dedi.

Uluslararası Ravza Derneği Başkanı Abdullah Ağbektaş ise Muharrem ayının önemine değinerek dernek olarak her yıl vatandaşlara aşure ikram ettiklerini söyledi.

Paylaşmanın simgesi kabul edilen aşure ve 40'a yakın malzemeyle hazırlanan aşure için vatandaşlar sıra oluşturdu.
Kaynak:Nurten Arslan

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.