Sivas'ta vatandaşlara aşure dağıtıldı

Sivas'ta vatandaşlara aşure dağıtıldı
Sivas'ta Uluslararası Ravza Derneği tarafından Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram edildi.

Muharrem ayının manevini iklimi yaşamak, birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirmek amacıyla Sivas´ta, aşure dağıtım programı düzenlendi.

İnönü Bulvarı üzerinde düzenlenen Uluslararası Ravza Derneği tarafından düzenlenen programa Belediye Başkanı Adem Uzun ve BBP İl Başkanı Hakan Sezerer de katıldı.

2-005.jpg

Belediye Başkanı Adem Uzun, "Bugün 10 Muharrem yani aşure, birlik ve beraberlik günü aşure günümüz 10 Muharremimiz hayırlı, uğurlu olsun. Rabbim bereket getirsin inşallah. Aşure günü aslında bir başlangıç inşallah bizim içinde aşure günümüz bir başlangıç olur. Üzücü bir olay Kerbela olayını da yaşadık. Hala onun üzüntüsü içerimizde ehlibeytin şehit edilmesi aradan geçen uzun yıllara rağmen hala içimizi en acı şekilde yaralayan olaylardan birisidir" dedi.

3-002.jpg

Uluslararası Ravza Derneği Başkanı Abdullah Ağbektaş ise Muharrem ayının önemine değinerek dernek olarak her yıl vatandaşlara aşure ikram ettiklerini söyledi.

4-001.jpg

Paylaşmanın simgesi kabul edilen aşure ve 40'a yakın malzemeyle hazırlanan aşure için vatandaşlar sıra oluşturdu.

Kaynak:Nurten Arslan

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.