Sivas’ta yeni diş hekimleri diplomalarını aldı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyet töreni düzenlendi. Törende mezun olan öğrenciler diplomalarını alırken, meslek andını okuyarak hekimlik yolculuklarına ilk adımlarını attı.
4 Eylül Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen mezuniyet törenine Rektör Vekili Prof. Dr. Süleyman Değirmen, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hayati Öztürk, Rektör Danışmanı Doç. Dr. Nevzat Balıkçıoğlu, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Recai Zan, Sivas Diş Hekimleri Odası Başkan Vekili Songül Yıldız, dekanlar, meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, açılış konuşmaları gerçekleştirildi. Konuşmalarda, uzun ve özveri gerektiren bir eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrenciler tebrik edilirken, diş hekimliği mesleğinin etik ilkeler doğrultusunda, sorumluluk bilinci ve özveriyle yürütülmesinin önemine dikkat çekildi.
Konuşmacılar, mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar dilerken, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademik ve idari personel ile ailelere de teşekkür etti.

Program kapsamında fakülte birincisi, geleneksel mezuniyet kütüğüne ismini çakarak mezuniyet geleneğini yerine getirdi. Mezunlar adına yapılan konuşmada ise eğitim sürecinde destek veren akademisyenlere ve ailelere teşekkür edildi.
Törenin devamında mezun öğrencilere diplomaları takdim edildi. Diş hekimliği andını okuyan genç hekimler, programın sonunda hep birlikte kep atarak mezuniyet sevincini yaşadı.
Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.