Sivas'ta yıl sonu sergisi beğeni topladı

Sivas'ta yıl sonu sergisi beğeni topladı
Sivas’ta Buruciye Bilim ve Sanat Merkezi’nde düzenlenen yılsonu sergisi ve müzik dinletisinde öğrencilerin 67 resim ve 30 seramik çalışması sanatseverlerle buluştu.

Vali Yılmaz Şimşek, eşi Dr. Çiğdem Olgun Şimşek ve İl Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan ile Buruciye Bilim ve Sanat Merkezi tarafından düzenlenen yılsonu sergi ve müzik dinletisi programına katıldı.

Buruciye Bilim ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen programda öğrencilerin hazırladığı 67 resim ve 30 seramik çalışmasından oluşan toplam 97 eser sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Serginin ardından düzenlenen müzik dinletisinde öğrenciler; keman, gitar, piyano ve koro performanslarıyla Anadolu’nun sevilen çocuk ezgilerini, milli ve manevi duyguları yansıtan marşları ve Buruciye BİLSEM Marşı’nı seslendirdi.

2-002.jpg

Program sonunda konuşan Vali Yılmaz Şimşek, öğrencileri ve emeği geçen öğretmenleri tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.