Tayinleri çıkan kaymakamlar Sivas'a veda etti

Tayinleri çıkan kaymakamlar Sivas'a veda etti
Resmî Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle görev yerleri değişen Kangal, Gölova ve Zara kaymakamları Sivas'a veda etti. Makamında kaymakamları kabul eden Vali Yılmaz Şimşek, hizmetleri için teşekkür etti.

Vali Yılmaz Şimşek, geçtiğimiz günlerde Resmî Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle tayinleri çıkan Kangal Kaymakamı Merve Ayşe Büyükuçar, Gölova Kaymakamı Tarık Safa Kahveci ve Zara Kaymakamı Mehmet Ali Atak’ı veda amaçlı makamında kabul etti.

Ziyarette kaymakamlarla bir süre görüşen Vali Şimşek, görev süreleri boyunca ilçelere yaptıkları hizmet ve katkılardan dolayı teşekkür etti. Şimşek, yeni görev yerlerinde de başarılar dileyerek iyi dileklerini iletti.

Kaynak:Aydın DELİKTAŞ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.