Tödürge ve Ulaş gölleri için 10 yıllık plan masaya yatırıldı

Tödürge ve Ulaş gölleri için 10 yıllık plan masaya yatırıldı
Sivas’ta düzenlenen çalıştayda, Tödürge Gölü ve Ulaş Gölleri’ni kapsayan 2027-2036 Sulak Alan Yönetim Revizyon Planı ele alındı. Çalışmada göllerin korunması ve sürdürülebilir kullanımına yönelik hedefler değerlendirildi.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünce (DKMP) Sivas'ta "Tödürge Gölü ve Ulaş Gölleri Revize Sulak Alan Yönetim Planı" çalıştayı gerçekleştirildi.

DKMP 15. Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Sultanşehir Uygulama Oteli'nde düzenlenen çalıştayın kapanışında proje sunumları yapıldı.

Çalıştayda, 2027-2036 yıllarını kapsayan Tödürge Gölü ve Ulaş Gölleri'nin Sulak Alan Yönetim Revizyon Planı, ideal hedef, uygulama hedefi ve faaliyetleri görüşüldü.

Programa Vali Yardımcısı Yakup Tatoğlu, DKMP 15. Bölge Müdürü Selçuk Öcal, İl Müdürü Mehmet Yıldız ve ilgili kurumların temsilcileri katıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.