İsmail Dursun
Sivas sporda Umutlar Yine Yarına Kaldı - Fakat Karamsar Olmayalım
Değerli dostlar merhaba, liglerin bitiminden bu yana sizler’ ’sürekli yönetim nasıl oluşacak, başkan kim olacak’ ’şeklinde umutla bekleyiş içerisinde olduğunuzu biliyor ve hep birlikte merak ediyorduk degilmi?
Degerli dostlar 19 Mayıs 2026 dan bu yana TSO salonuna hep umutla heyecanla geldiğiniz o güzel muhteşem görkemli toplantılardan sonuncusundan da bir yönetim çıkmadı.
Divan başkanı Ali Yavuz, Kemal Çağlayan’alar İzgi, ve Cafer Kaplan’dan oluşan emekçi dostlarım o tarihten bu yana Vali Belediye başkanı dahil, eski başkan ve yöneticilerle, siyasilerle, oda başkanları iş adamları, sporun taban birlikleri ile ayrı ayrı görüşerek bu karamsar tablonun umuda bağlanması için olağan sütü bir çaba sarf etmişlerdir Kendilerini kutlar başarılar dilerim.
Sosyal medyada kulüp ve arkadaşlarımız aleyhinde yazılan sıra dışı davranış ve söylemleri de uygun bulmuyorum. Bu Cumhuriyet şehri bir takımın mevcut ve eski emektar yönetici dostlarımıza bu yapılanları kınıyorum.
Değerli dostlar hepimizin ortak amaç ve düşüncesi, zor ve bu olumsuz süreci katkı sunarak sorunsuz bir şeklide nasıl atlatırız degilmi?
22 Haziran toplantısına yine oldukça önemli ölçüde bir katılım gördüm. Fakat salondaki insanların yüzüne baktığımda yine umutsuz bir görüntü vardı. Çünkü adaysız bir tablo vardı. Umutlar yine yarına kalacak gibi konuşmalar emek verenlere teşekkürler vardı salonda.
Evet, Divan Başkanının artık bu işin sonuna gelindi açıklamasından sonra bir yönetim çıkacak açıklamaları ile salona gelen dostlarımız yine üzülerek oradan ayrıldılar ama konuşulanlar, Vali, Belediye başkanı eski başkanlar, eski yöneticiler Eski başkan Mecnun Ot yakmaz isimleri üzerinde idi.
Tabiki oda bir son çare anlamında idi yapılan dedikodular eleştiriler en dogal haklı bir eleştiri ve önerilerdi bunlar.
Belediye başkanı olsun Vali Olsun,Abdullah Güer Başkan ve eski yöneticiler ,oda başkanları olsun bu zaman süreci için çok emek verdiler bu inkar edilemez tabiki
Bu karamsar, yönetimsiz Sivasspor toplantısından sonra Divan kurulu üyesi TSYD Gene. Başkan yardımcısı emektar gazeteci arkadaşım Kemal Çağlayan’ın umut verici açıklamalarını okudum.
‘’Bu hafta içerinde çok önemli bir atılım yapılacağını, yeni bir oluşumun gerçekleşeceğini vurguladı’’ Temel amacımız bu tablonun sevince heyecana mutluluğa dönüşerek, sporseverlerin asık suratları tebessümle gülen bir yüze dönüşsün.
Çünkü herkes, kendi mecrasında evinde, işinde mutfağında kurumlarında’ ’ne olacak Sivas sporun hali bugün ne olur’’ sorularını sık sık sorar olmuşlardı.
Bu toplantıdan sonra Divan kuruluda bu olayın sona gelindiğini açıklayarak teorinin pratiğe dönüşeceğini Vali ve belediye başkanı ile tekrardan görüşülerek sonuca gidilebileceğini vurgulamış oldu.
Divan kurulu arkadaşlarımıza, her konuda olağan üstü desteklerini esirgemeyen eski başkan ve yönetici dostlarımıza sosyal medyada ve bir takım müştemilatlarda olur olmaz sözler ve yazılar yazılmasını yakışıksız ve çirkin buluyorum.
Bu arkadaşlarımız karşılıksız fedakârlıklar yaparak bu zor günleri nasıl çözüm üretiriz in peşinde koşarak gece gündüz çalışarak ekonomik destek arayışında olduklarını medya dan takip ediyorsunuz.
Bu konuda Şehrimize Sivas sporumuza destek, katkı ve emeklerimizi sunmaya devam ederek, bu sürecin mutlu bir şekilde sonlanması dileklerimle.
Başarı dileklerimle
Görüşmek dileğiyle efendim
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.